Persbericht: De nieuwste Little Love mijn knuffelpoppen van VTech

VTech Little love knuffelpoppen

Knuffelen zou zomaar tot dé gezondheidstrend van 2020 kunnen uitgroeien. Het is bewezen dat knuffelen ons gelukkiger maakt, beter laat communiceren en zelfs bijdraagt aan een betere gezondheid. Je kunt het niet vroeg genoeg leren! Om knuffelen een boost te geven komt VTech met drie heerlijke knuffelkontjes die kleintjes verleiden. Deze Little Love Mijn Knuffelpoppen zijn niet te weerstaan, vanwege hun looks, torenhoge aaibaarheidsfactor én de reacties die ze geven.

Met knuffelen kun je niet vroeg genoeg beginnen

Little Love Mijn Knuffelpop is er in drie verschillende uitvoeringen. De Eenhoorn, een Konijn en een Kat. De knuffelpoppen zijn pure fantasie, ze hebben een eigen karakter en combineren menselijke en dierlijke kwaliteiten en looks. Een ding kunnen ze vooral heel goed: knuffelen! Ze vragen minimale verzorging, maar bieden wel optimale vriendschap en genegenheid.

VTech zou VTech niet zijn, als dit favoriete speelkameraadje geen educatieve kwaliteiten werd toebedacht. Dankzij de slimme techniek in de Little Love Mijn Knuffelpop ontstaat hier een even aandoenlijk als leerzaam rollenspel. Interactieve connectie dus, tussen het kleintje en zijn of haar pop. Nooit zijn Eenhoorn, Kat of Konijn te moe, te druk of afgeleid. Met hun grote poppenogen, de zachte handjes die ze spreiden en hun fopspeen (die zorgt voor troost), moet de poppenmama of -papa (1 tot 6 jaar) welhaast van beton zijn om geen gehoor te geven aan het signaal: let’s hug!

Mijn knuffelpop eenhoorn

Little Love Mijn knuffelpop

De Little Love Mijn Knuffelpoppen praten wanneer de hart-toets op hun buikje wordt ingedrukt. Hier begint de werkelijke interactie tussen het kleintje en de pop. Er klinken geluidjes, vrolijke reacties, liedjes en melodietjes. En pure fantasie of niet, er ontstaat echte connectie! Samen kleuren leren, samen liedjes zingen, elkaar troosten en samen tot rust komen: deze vriendschap is (h)echt, biedt uitdaging, geeft vertrouwen en soms een beetje troost als het nodig is.

Lees ook: Review: Turbo Force Racers | VTech

Productinformatie

Advies verkoopprijs: VTech Little Love Mijn Knuffelpop – Eenhoorn, Konijn  en Kat € 21,95 per stuk.
Verkoop- en productinfo: VTech Electronics Europe B.V., kijk op www.vtechnl.com.

Lees ook: Review: Junior GeoStix | en meer over Educadora
Lees ook: Review: Bouw je eigen speelstad met Majorette