Categorie: Review (page 1 of 6)

Valentijnsdag; wat heb jij gedaan?

Gisteren was het Valentijnsdag; de dag van de liefde. Maar waar komt dit feest eigenlijk vandaan? Dat vertel ik je in deze blog, en ik vertel je ook wat wij gedaan hebben.

Lees verder

Review: verlichting bij verkoudheid | Viata.nl

zeNa 2 weken ben ik voor het eerst weer eens een dagje alleen thuis, nadat hier de een na de ander werd overvallen door de griep. Twee weken geleden begon Elin, Arjan volgde al spoedig daarna en vanwege een beginnende longontsteking bleef de koorts bij hem aanhouden. Nadat hij van de huisarts een antibioticakuur heeft gekregen knapte hij weer op en is hij vandaag weer aan het werk gegaan. En ook Joas is tussendoor ziek geweest. Ik ben de enige hier in huis die nog recht overeind staat en hopelijk blijft dat zo. Maar als je griep hebt of verkouden bent is het fijn dat er wat middeltjes zijn die je klachten wat verlichten. Van Viata.nl ontving ik een neusspray en een balsem die beiden helpen om vrij te kunnen ademen.

Lees verder

Review: String It van Ravensburger

Wie heeft het vroeger niet gedaan; Spijkertjes in  in hout slaan in bijvoorbeeld een hart, een ster of in een ander figuur en draad of wol van het ene na het andere spijkertje spannen. Daarmee krijg je een mooi schilderij. Ravensburger heeft iets nieuws, gebaseerd op dit idee; String It. Van Ravensburger ontving ik een setje voor Elin om het te testen en onze mening hierover met jullie te delen. In dit artikel vertel ik meer over Ravensburger String It en ook wat wij ervan vinden.

Lees verder

Review: Punto | Stip voor stip naar de overwinning

Laatst schreef ik een review over het spelletje Kwatro. Een spelletje in een klein blikken doosje van 6x6x3 cm, met een inhoud van 66 kaarten en spelregels. Een spel met simpele spelregels en eenvoudig en snel te spelen, maar toch een spel met flink wat tactiek en uitdaging. Ik houd van zulke spellen. Van White Goblin Games ontving ik nog een spel in eenzelfde blikken doosje van 6x6x3 cm; Punto. In deze blog ga ik je meer vertellen over dit spelletje Punto.

Lees verder

Review: Kleurendomino – een denkspel van Hubelino

Hubelino heeft een aantal denkspellen in het assortiment; Sudoku, SchapenKapen, Tangram en Kleurendomino. Over SchapenKapen en Tangram schreef ik al eerder een review. In deze blog richt ik mijn aandacht op het denkspel Kleurendomino. Een vrolijk en educatief spel voor kinderen vanaf 4 jaar.

Lees verder

Review: meer energie met Vitafytea more energy

De feestdagen zijn voorbij; het nieuwe jaar is begonnen. Maandag 21 januari is het Blue Monday, de meest deprimerende dag van het jaar. Alle goede voornemens waarmee we het jaar zijn gestart blijken mislukt, en de lente/zomer met het mooie weer en de vakantie lijkt nog mijlenver weg. Het gebrek aan daglicht zorgt ervoor dat de meeste mensen minder energie hebben dan in de zomermaanden. Maar gelukkig is daar wel iets aan te doen; in deze blog geef ik je een aantal tips. Een van de tips die ik geef is de Vitafytea More energy en die geeft je meer energie. Deze mocht ik testen van Viata.nl, een online drogisterij.

Lees verder

Review: Squla WinterBoek | Denksport Junior

Afgelopen zomer kreeg Elin van ons een account op Squla. Maar niet alleen Elin speelde regelmatig een paar quizzen op mijn telefoon. Ook Joas werd fan en scoorde heel wat punten voor Elin. Het werd dus tijd om voor Joas ook een eigen account aan te schaffen. Wat Squla precies is en wat wij ervan vinden lees je in deze blog. Besluit jij om zelf ook een abonnement te nemen? Met deze code ontvang je € 10,00 korting: ZFL4Q
Van Denksport Junior ontving ik voor Elin het Squla WinterBoek. En als verrassing kreeg Elin ook nog de zomereditie 2018 van het Squla Puzzelboek. De zomereditie is niet meer te koop, de wintereditie nog wel en is te koop voor € 5,95 op de website van Denksport (verzending gratis).

Lees verder

Review: Kwatro | White Goblin Games

Toen mijn man jarig was, kreeg hij een piepklein cadeautje. Een pakje van ongeveer 6x6x3 cm. En wat kwam daar uit? Kwatro: Het fantastische grote spel in het piepkleine blikje. Spelletjesgek als wij zijn was dit voor ons natuurlijk een superleuk cadeau. En omdat de verpakking zo klein is, is het ook een handig cadeautje om mee te nemen op vakantie. En ik zeg het maar gelijk; voor dit spel heb je dan wel speelruimte op tafel nodig om de kaarten uit te leggen, voor de camping is het misschien wat minder geschikt. Ik leg het spel uit.

Lees verder

Uitje met kinderen: Villa Zebra

Elin wilde eens in een hotel slapen. Daarom hebben we de kerstvakantie ingeluid met een nachtje weg, Elin en ik samen. Het was supergezellig om samen leuke dingen te doen. Voor planjeuitje.nl schrijf ik regelmatig een blog en via deze blogsite kreeg ik vrijkaartjes voor Villa Zebra te Rotterdam aangeboden. Een leuk uitje om samen met Elin naartoe te gaan tijdens deze twee gezellige dagen. Ik vertel je meer over Villa Zebra, wat je er kunt doen en wat wij ervan vonden.

Lees verder

Review: Onvergetelijke avonturen met Disney on Ice

Vorig jaar zijn we al geweest; naar Disney on Ice. Joas vonden we er toen  nog iets te klein voor, dus oppas geregeld en Arjan, Elin en ik zijn met z’n drieën gegaan. Wat was het een fantastische show! Vooral bij de scene van Frozen heeft Elin met open mond zitten kijken. Ook dit jaar kregen we weer de kans om naar Disney on Ice in Ahoy Rotterdam te gaan. Maar nu gingen we met z’n vieren. Ik ga je vertellen wat we gezien hebben en wat we ervan vonden.

Lees verder

« Oudere berichten

© 2019 Puntsgewijs