Categorie: Review (pagina 1 van 4)

Review: Banana Joe | Actiespel van Goliath Games

Banana Joe; van Goliath Games mocht ik dit spel testen. Een aantal maanden geleden kon je bij Goliath je opgeven voor een testpanel. Eens in de paar weken krijg je dan een mailtje met een spel en dat ze een x-aantal testers zoeken. Wil je meedoen, dan kun je dat mailtje beantwoorden met dat je wilt meedoen. Als je tot die x-aantal testers behoort, ontvangen je een mailtje dat het spel wordt thuisgestuurd. Een paar weken geleden mocht ik al het spel ‘Mexican Train’ testen. Hier kun je een review van dit spel lezen. Nu mocht ik het spel Banana Joe testen. Hoe het werkt en wat wij ervan vinden lees je in deze review.

Lees verder

Review: Als je weet wat je eet, proef je meer! Zuivelhoeve. Onmeunig lekker!

Het begon in 1981 in het Twentse dorpje Twekkelo in een klompenschuur. Deze klompenschuur werd een klein winkeltje waar Diane ambachtelijke producten verkocht die haar man Gerhjan met liefde had gemaakt. Dat winkeltje werd een succes, dus werd het tijd om de rest van Nederland kennis te laten maken met de heerlijke Zuivelhoeve producten. Inmiddels – 35 jaar later – zijn er ongeveer 40 Zuivelhoeve winkels in Nederland, is het verkrijgbaar in de supermarkten door heel Nederland en zelfs in België en Duitsland. Fantastisch verhaal toch, dat een klompenschuur tot zoiets groots kan uitgroeien?!
De Zuivelhoeve winkels zijn alleen voornamelijk in Noord en Oost Nederland te vinden. In West-Nederland zijn nog nauwelijks Zuivelhoeve winkels. Een gat in de markt zou ik zeggen! Iemand die het ziet zitten om in Zoetermeer een winkeltje te starten … 😉

Lees verder

Review: Crispy Salad Topping van TOP Taste

TOP Taste bracht een nieuw product op de markt, namelijk de Crispy Salad Topping. Naar aanleiding daarvan hield The Crispy Tastemaker een winactie op een Facebookpagina waar je een testpakket met de 5 verschillende smaken kon winnen. En ik won dit pakket. Een paar dagen later ontving ik een grote doos met de 5 verschillende zakjes Crispy Salad Toppings en met 7 grote potten Crispy Onions. Zo, ik kan even vooruit. In deze blog vertel ik je meer over TOP Taste en hun producten.

Lees verder

Review: PaperCloud Lente

De lente was al bijna voorbij en ik kwam in aanraking met het creatieve magazine PaperCloud Lente. Omdat ik al diverse samenwerkingen met Denksport ben aangegaan en daarbij veel mailcontact heb gehad, heb ik hen een mailtje gestuurd met de vraag of er die zomer weer een uitgave van PaperCloud zou komen. Helaas, een zomer-uitgave zou niet komen, maar ze wilden mij nog wel de Lente-uitgave toesturen! Denksport, dank je wel! In deze blog ga ik je meer vertellen over PaperCloud, maar ik laat je vooral wat foto’s zien.
Lees verder

Review: Istanbul het dobbelspel – White Goblin Games

Wie van jullie is er ook dol op spelletjes? Nou, wij wel. Eerder schreef ik al reviews van bijvoorbeeld Speed, Kingdomino, Mexican Train en Take it Easy. Binnenkort volgt een review van Queendomino en van Codenames Het Duet. Maar vandaag een review van het spel Istanbul Het dobbelspel.

Lees verder

Review: White Sunshine; een zachte en fruitige thee

Ik kan je één ding aanraden; volg de Facebookpagina van Nicole’s Choice. Ze heeft heel vaak leuke winacties op haar pagina waarbij je heerlijke losse thee kunt winnen. En het leuke is, zo af en toe win je dan ook eens wat. Zoals laatst … Ik won een leuk pakketje thee met o.a. White Sunshine.
Lees verder

Review: Gezelschapsspel Mexican Train Domino

Bij Goliath Games mocht ik mij inschrijven voor het testen van het spel Mexican Train. Ik ben mij ingeschreven en ik werd uitgekozen. De volgende dag al ontving ik met de post een doos met het spel. Samen met Arjan speelde ik het spel en in deze blog vertel ik je er meer over.

Lees verder

Review: Hubelino – uitbreidingsset Katapult

Dat wij fan zijn van Hubelino hoef ik denk ik niemand meer te vertellen. Ik heb al meerdere malen een blog geschreven over de knikkerbaan van Hubelino, maar ook over de educatieve sets die Hubelino in het assortiment heeft. Dit jaar heeft Hubelino er een nieuwe lijn bijgekregen, namelijk de denkspellen. Daarvan hebben we er 3 van de 4 in huis en ook die zijn heel leuk.
Maar om de knikkerbanen nog spectaculairder en spannender te maken, heeft Hubelino ook enkele uitbreidingssets in het assortiment; de katapult, de trechter en de swing. En in april zijn de wipwap en de wissel nieuw op de markt verschenen.

Van mijn opdrachtgever Robbie’s Toys ontving ik een uitbreidingsset, namelijk de Katapult. En die is zo gaaf! Ik vertel je er graag meer over.

Lees verder

Winactie: Twee puzzelboekjes van Denksport

De zomervakantie is weer in aantocht. Gaan jullie op vakantie? Wellicht zijn er onder ons die een verre autorit voor de boeg hebben. Zelf heb ik altijd een puzzelboekje en een pen bij de hand zodat ik onderweg altijd een puzzel kan maken om de lange autorit wat sneller te laten lijken. Daarnaast probeer ik tijdens de vakantie mijn werk zoveel mogelijk te laten liggen en neem ik de tijd om te lezen, een spelletje te doen, een filmpje te kijken en een puzzel te maken. Een puzzelboekje moet voor mij wel een afwisseling van verschillende puzzels bevatten. Ik houd niet van veel van hetzelfde. Daarom zijn voor mij de Varia-puzzelboekjes van Denksport een uitkomst. Van Denksport ontving ik twee puzzelboekjes om mee aan de slag te gaan, en daarbij mag ik ook nog eens twee puzzelboekjes weggeven. Doe je mee met de winactie?
Lees verder

Winactie: Sweakers

Een jaar geleden schreef ik een review over de Sweakers (Swimming Sneakers). Dat zijn kort gezegd antislipsokken voor in het zwembad. Op de gladde, natte vloeren in het zwembad gebeuren er heel wat ongelukken. In en rondom zwembaden in Europa gebeuren er jaarlijks 200.000 ongelukken. En meer dan de helft wordt verzaakt door uitglijden met name bij kinderen tot 15 jaar. Veiligheid staat voorop en daarom zijn de Sweakers ontwikkeld. In deze review vertel ik meer hierover en ook over onze ervaringen hiermee. Ik vertel je over de actie die nu loopt bij Ockyz. En ik mag namens Ockyz nog een setje Sweakers weggeven middels een winactie! Doe je mee?

Lees verder

Oudere berichten

© 2018 Puntsgewijs