Recensie: De FIT-methode | Geen dieet, maar een plan dat werkt

De FIT methode

Spieropbouw, fitter worden en vetverlies. Dat zal velen onder ons goed in de oren klinken. Ondertussen vragen velen zich ook af hoe dat dan te doen. Ga op zoek op internet en je raakt verstrikt in een wirwar van tips en adviezen, die vaak nog tegenstrijdig zijn ook. Je hebt geen idee of je de juiste informatie te pakken hebt en je doet dus maar wat, zonder een idee te hebben of je nu wel of juist niet op de juiste weg zit. En juist daarom is deze FIT methode uitgebracht. En daarmee komt er een eind aan al je vragen en kun je wel op de juiste manier aan de slag.

FIT-methode

Een gezondere leefstijl, steeds meer mensen streven ernaar. Als je je zoektocht op internet begint, raak je al snel verstrikt in een wirwar van adviezen. Heb je de juiste informatie te pakken? En je op deze manier op de juiste weg?

Dit boek geeft antwoord. Al vanaf dag 1 van oprichting doen professionals kritisch onderzoek naar de laatste wetenschappelijke inzichten over voeding en training. Professionals als trainers, fysiotherapeuten, sportdiëtisten en wetenschappers hebben hun krachten gebundeld en met elkaar essentiële kennis op papier gezet waardoor iedereen het maximale uit zijn of haar gezonde leefstijl kan halen.

De een wil liever een paar kilootjes kwijt, de ander wil juist in spieren aankomen. De derde wil op gewicht blijven en de volgende wil zich fit voelen. Wat je doel ook is, met dit boek heb je de garantie in handen dat je het doel ook kunt behalen. Je bent je eigen coach op gedragsverandering, training en voeding. De drie essentiële bouwstenen voor afvallen en een fit gevoel.

Naast het aanschaffen van dit boek kun je ook een FIT methode-app aanschaffen (betaald). Daarin vind je vele extra’s en kun je van alles bijhouden. Ook geeft de app je toegang tot een community waarin je in contact staat met vele anderen die deze methode gebruiken. Je kunt er je vragen in kwijt en je ontvangt steun om ermee aan de slag te gaan, door te zetten en vol te houden.

Dit boek is niet zomaar een boek, dit boek staat werkelijk boordevol informatie. In de eerste plaats vind je er informatie over spieropbouw, vetverlies en gedragsverandering. Alles staat of valt met een doel en een goed plan. Er wordt uitgebreid beschreven hoe je dat stap voor stap kunt doen.

Het volgende deel van het boek gaat over training en alles wat je moet weten over sport, materialen, do’s en dont’s en allerlei andere tips. In maar liefst 90 bladzijdes leer je hier alles over en kun je vol goede moed aan de slag met de sport of training die bij jou past.

Vervolgens gaat het boek dieper in op voeding. Wat is nu gezonde voeding? Wat kun je het beste eten voor en na een training? Hoe zit het nu met koolhydraten, eiwitten en vetten? En zijn supplementen nu waardevol, of niet? Er staan allerlei tips in het boek, wat je beter niet kunt eten en waar je het door kunt vervangen, maar ook alle gezonde keuzes staan voor je op een rij. En je kunt inspiratie opdoen en gebruik maken van de lekkere recepten die in dit boek beschreven staan.

Al met een zeer compleet boek, boordevol informatie. Niet zomaar een boek wat je even tussendoor leest, daar moet je echt de tijd voor nemen en stukje bij beetje lezen en toepassen. Je merkt duidelijk dat het boek is opgesteld door professionals en wetenschappelijk is onderbouwd.

Bestellen?

De FIT methode; geen dieet, maar een plan dat werkt.

De FIT Methode en andere producten kun je bestellen via deze link.