Recensie: Uitdagende breinbrekers & raadsels van Sherlock Holmes | Deltas

Breinbrekers met Sherlock Holmes

Het is altijd leuk om aan de slag te gaan met uitdagende breinbekers, puzzels en raadsels. Uitgeverij Deltas heeft een aantal boeken met allerhande aan breinbrekers uitgegeven. Laatst werd er een nieuw boek aan het assortiment toegevoegd: Uitdagende breinbrekers & raadsels van Sherlock Holmes. Een prachtig puzzelboek met 175 breinbrekers waar elke puzzelfan wel even zoet mee is. Ga je mee de uitdaging aan?

Uitdagende breinbrekers & raadsels van Sherlock Holmes

Kruip in de huid van Sherlock Holmes! Een gezonde portie logica, rake observaties en logische afleidingen… meer heb je niet nodig om de uitdagende puzzels en raadsels in dit boek te kraken. Zet je grijze cellen aan het werk, pak je potlood en loep erbij en ga mee op boevenjacht met de bekendste detective van Baker Street! Stevige hardcover uitgave, ideaal als cadeau voor puzzelfans!

Breinbrekers en raadsels van Sherlock Holmes

Uitdagende breinbrekers & raadsels van Sherlock Holmes is ene prachtig vormgegeven puzzelboek. Stevige cover, kleurrijke illustraties, gewoonweg een heel mooi boek om in handen te hebben. In dit boek staan 175 puzzels en raadsels. Je kruipt in de huid van Sherlock Holmes en probeert elke breinbreker of raadsel op te lossen. Het vraagt geen hogere wiskunde om de raadsels op te lossen, maar je moet er wel wat voor doen. Als je even doorzet kom je er bij de meeste raadsels ook zeker uit.

Uitdaging is wat de kinderen in mijn plusklas vaak nodig hebben. De puzzels in dit boek bieden zeker uitdaging voor deze kinderen. Daarom is het ook leuk om de kinderen de raadsels op te laten lossen, dat vraagt zeker wat doorzettingsvermogen.

Al met al is het een ontzettend mooi boek met leuke puzzels en raadsel. Een aanrader om cadeau te doen aan elke puzzelfan.

Titel: Uitdagende breinbrekers & raadsels van Sherlock Holmes
Auteur: Leo Desmarais